Disclaimer

Când eram copil mama îmi povestea de bunica ei, cum a fost ea crescută la pension, ce maniere avea și mai ales cum deși trecuseră anii peste ea, supraviețuise cu greu unui război mondial și anilor de foamete ce i-au urmat, ea nu renunța la a-și invita prietenele la ea să bea împreună o cafea și să mănânce o prăjitură cât de mică, șerbet cu apă rece sau, toamna, dulceață proaspăt pregătită. Îmi place enorm să mă gândesc la acele vremuri, la poveștile lor, dar mai ales la prietenia dintre străbunica mea și prietenele ei.

De aceea am gândit acest blog ca fiind un salon (virtual în cazul nostru) asemenea celor în care bunicile/străbunicile noastre își depănau știrile, poveștile, unde nu este loc de ofense, de afirmații care sunt pline de răutate. Așadar, în calitate de gazdă voi bloca orice comentariu care aduce o ofensă fie la adresa mea sau a invitaților mei. Rog să păstrăm o comunicare deschisă, politicoasă, decentă, axată pe analiza discursului și nu pe atac la persoană. Mai precis, orice atac la adresa inteligenței, etniei sau apartenenței religioase a cuiva îl taxez prin excludere fără să adaug un comentariu-replică.

Vorbele rănesc cu adevărat în anumite situații și ar fi bine să ne asumăm responsabilitatea pentru orice cuvânt ce iese din gura noastră.

frederic-soulacroix-the-tea-party

Multă sănătate și zile binecuvântate!

Lavinia Stupariu, psiholog clinician

Logo_ProVita_FaraSlogan_color_TransparentBackgound-2

Strada Teodor Mihali nr. 38-40 (zona FSEGA) Cluj-Napoca

Telefon 0264.431.891/0748.127.021

e-mail (pentru consiliere online): lavinia.stupariu@gmail.com

www.clinicaprovita.ro

About Lavinia Stupariu

Sunt psiholog clinician și lucrez la Clinica ProVita din Cluj-Napoca. Specializarea mea este psihologia clinică aplicată în obstetrică-ginecologie. Lucrez cu femei însărcinate și mame cu copii mici (primele 1.000 de zile) sau preșcolari. Anul trecut am inițiat în cadrul Bisericii Ortodoxe un proiect de educație perinatală și suport pentru părinții care au copii cu vârste cuprinse între 0 și 7 ani. La clinica unde lucrez și în colaborare cu medicii de familie din Cluj voi iniția din luna octombrie 2016 un proiect de screening și interventie pentru depresia post-natală și tulburările de anxietate din perioada perinatală. Domeniile mele de interes sunt nașterea naturală, psihoginecologia, dezvoltarea cognitivă și socio-emotională a copiilor mici cu debut în perioada prenatală, tulburările psihice specifice perioadei post-natale și mai ales psihologia și medicina evidence-based.
This entry was posted in Prima pagină. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

